Θέατρο

Ο Τερζόπουλος κατακτά την όπερα και μιλά στο artplay

Θόδωρος Τερζόπουλος

 

Θριαμβική είσοδο στον χώρο της όπερας – που όπως φαίνεται θα παραμείνει για καιρό – έκανε ο Θόδωρος Τερζόπουλος με την σκηνοθεσία του στο Νοσφεράτου που ανέβηκε πρόσφατα στην Περμ της Ρωσίας.

Το πολυπληθές και διεθνές κοινό που παρακολούθησε τις δυο πρεμιέρες, 13 και 20 Ιουνίου, έκανε λόγο για πρόταση Τερζόπουλου στην μεγάλη κλίμακα της όπερας, καθώς και για καθολική τέχνη στην σκηνοθεσία του Έλληνα διεθνή .

Μιλώντας στο artplay ο σκηνοθέτης υποστήριξε πως ο δικός του Νοσφεράτου, «σαφώς απομακρυσμένος από την κλασσική ταινία του Μουρνάου και του γερμανικού εξπρεσιονισμού, έχει στο επίκεντρο το θύμα που ανέχεται τους θύτες του , επιτρέποντάς τους να εισβάλουν στη ζωή του και να του πίνουν το αίμα. Πρόκειται για την ιδέα του νοσφερατισμού, του βαμπιρισμού και του βαμπίρ που όλοι κλείνουμε μέσα μας. Κάτι που θα μπορούσε να παρομοιαστεί με τους πολιτικούς που πίνουν το αίμα πολιτών και ολόκληρων λαών. Πρόκειται για μια μεγάλη εθνική διαστροφή που κυριαρχεί απόλυτα στην ελληνική ιστορία του παρελθόντος αλλά και του παρόντος», κατέληξε ο Θόδωρος Τερζόπουλος.

Μάνια Ζούση