Θέατρο Παιχνίδι Ψηφιακή Τέχνη

Ένα «Big Game» βασισμένο στον «Φάουστ»

Μια ομάδα παικτών συναντιέται σε έναν προκαθορισμένο χώρο, σε προκαθορισμένη ημερομηνία και ώρα. Καθένας από τους παίκτες υποδύεται τον νεαρό ΦΑΟΥΣΤ. Εξοπλισμένοι με ένα smart phone και τη βούληση να προκαλέσουν τη ζωή

οι παίκτες εισέρχονται στον γεμάτο πειρασμούς, εικονικό κόσμο της εταιρείας MEPHISTO&co., όπου αξίες και ιδανικά προσφέρονται προς πώληση.

Το ερώτημα είναι πώς και με ποια μέσα θα μπορούσαν να συναντηθούν στην ψηφιακή εποχή ο Φάουστ και ο Μεφιστοφελής.

Με την «Είσοδο» στο παιχνίδι, η συμφωνία μεταξύ ΦΑΟΥΣΤ και MEPHISTO&co. έχει επισφραγιστεί και το δελεαστικό παιχνίδι αρχίζει. Ως πού είναι διατεθειμένος να φτάσει ο παίκτης; Αγοράζονται η επιτυχία και η ομορφιά; Υπάρχει δρόμος επιστροφής για τον κόσμο της «ανιδιοτελούς ικανοποίησης», της αληθινής αγάπης και της γνήσιας φιλίας;

Το «Being Faust – Enter Mephisto», ένα «Big Game», ένα παιχνίδι που απαιτεί τη φυσική παρουσία, εμπλουτισμένο με διαδικτυακά και social media στοιχεία, το οποίο βασίζεται στον «ΦΑΟΥΣΤ» του Γκαίτε, παρουσιάζεται Δευτέρα 23 και Τετάρτη 25 Μαίου στο Ινστιτούτο Γκαίτε, Ομήρου 14-16

 

Η μορφή του παιχνιδιού

Το παιχνίδι βασίζεται σε μια σύγχρονη ερμηνεία του «Φάουστ», η οποία σε συνεργασία με τον θεατρικό συγγραφέα Benjamin von Blomberg (Θέατρο Βρέμης) μεταφέρθηκε στον ψηφιακό κόσμο. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε το 2013 και το φθινόπωρο του 2014 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Μητροπολιτική Βιβλιοθήκη της Σεούλ, στη Νότια Κορέα.

Διάφορα εικονικά και φυσικά μοτίβα παιχνιδιού κινητοποιούν τον παίκτη να αναθεωρήσει τις απόψεις και τη στάση του, όπως και το ψηφιακό του περιβάλλον, να αναμετρηθεί με άλλους παίκτες σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και να ανακαλύψει εκ νέου το λογοτεχνικό έργο-υπόβαθρο. Οποιοσδήποτε μπορεί να πάρει μέρος στο παιχνίδι και  ηλικιακοί περιορισμοί δεν υπάρχουν. Απευθύνεται τόσο σε γνώστες του έργου του Γκαίτε όσο και σ’ εκείνους που δεν το έχουν διαβάσει ή δει ποτέ επί σκηνής.

 

Αφετηρία του πρωτοποριακού αυτού εγχειρήματος, με το οποίο το Goethe-Institut Κορέας και η νοτιοκορεάτικη εταιρεία ηλεκτρονικών  παιχνιδιών NOLGONG κατακτούν νέα εδάφη, ήταν το πώς και με ποια μέσα θα μπορούσαν να συναντηθούν στην ψηφιακή εποχή ο Φάουστ και ο Μεφιστοφελής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή από 9/5 στο: www.goethe.de/beingfaust

M. Z