Μουσική

Ο Ερωτόκριτος του Ψαραντώνη και του Χαΐνη Αποστολάκη

ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ

Έργο-σταθμός στην ιστορία της ελληνικής λογοτεχνίας και της Κρήτης του 17ου αιώνα, ο Ερωτόκριτος του Βιτσέντζου Κορνάρου είναι σήμερα το μοναδικό ίσως έργο που συντηρεί τη μεγάλη λαϊκή παράδοση των ραψωδών.

Την Δευτέρα 30 Ιουνίου στο Ηρώδειο δύο γκουρού της κρητικής μουσικής, ο μύστης-λυράρης Ψαραντώνης και ο Δημήτρης Αποστολάκης των Χαΐνηδων «διαβάζουν» τον Ερωτόκριτο ως μικτό θέαμα, που επιστρατεύοντας ακόμα και ακροβάτες κλείνει το μάτι στις μεσαιωνικές λαϊκές γιορτές και εισάγει τον όρο «τραγουδαφήγηση».

 

χαινης αποστολακης

Με τους Χαΐνηδες, σε πλήρη ανάπτυξη, συμπράττει η ομάδα κι όμΩς κινείται, και πολλοί ακόμα καλλιτέχνες.

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Ιδέα
Χαΐνης Δ.Αποστολάκης

Τραγουδαφήγηση
Ψαραντώνης
Χαΐνης Δ.Αποστολάκης

Μουσική
Χαΐνηδες

Κίνηση
κι όμΩς κινείται (Χριστίνα Σουγιουλτζή, CamiloBentancor, Ερμής Μαλκότσης) & Δημήτρης Σωτηρίου

Χορός – Ακροβατικά
CamiloBentancor
Αντιγόνη Λινάρδου
Ερμής Μαλκότσης
Ιωάννα Παρασκευοπούλου
Χριστίνα Σουγιουλτζή
Δημήτρης Σωτηρίου

Φωτισμοί
Μαρία Αθανασοπούλου

Σκηνογραφία
AngelesMira
CamiloBentancor