Θέατρο

Για ένα πουκάμισο αδειανό, για μια Ελένη…

Το παιχνίδι, η πλάνη και η εγκατάλειψη των θεών, αλλά και ο προβληματισμός για την ύπαρξή τους, αποτελεί τον βασικό άξονα πάνω στον οποίο περιστρέφεται η σκηνοθεσία του Δημήτρη Καραντζά για την «Ελένη» του Ευριπίδη που ανοίγει τα φετινά Επιδαύρεια, την Παρασκευή 4  Ιουλίου.

δημητρης καρατζαςΠετύχαμε τον ταλαντούχο σκηνοθέτη ανάμεσα σε δύο πρόβες, της «Ελένης» αλλά και του «Κυκλισμού του τετραγώνου» της μεγάλης επιτυχίας του Καραντζά και της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών που θα συμμετάσχει από 22 έως 25 Ιουλίου στο Φεστιβάλ της Αβινιόν.

ελενη 1 επιδαυρος καρατζας«Ο Ευριπίδης δημιουργεί νέους προβληματισμούς, καθώς υποστηρίζει πως η πραγματική Ελένη βρισκόταν κρυμμένη στην Αίγυπτο και η Ελένη της Τροίας ήταν μόνον ένα ψευδές φάσμα» υποστήριξε ο Δημήτρης Καραντζάς μιλώντας στο artplay. «Είναι πολύ γοητευτικό και αφήνει πολλά περιθώρια ανάπτυξης το ότι ο Ευριπίδης χειρίστηκε με μεγάλη ελευθερία τους μύθους και έγραψε τα έργα του βασισμένος στη δική του κάθε φορά επινόηση».

ελενη 3

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Μετάφραση
Δημήτρης Δημητριάδης

Σκηνοθεσία
Δημήτρης Καραντζάς

Σκηνικά – Κοστούμια
Ιωάννα Τσάμη

Επιμέλεια κίνησης
Σταυρούλα Σιάμου

Μουσική
Ανρί Κεργκομάρ

Φωτισμοί
Αλέκος Αναστασίου

Βοηθός σκηνοθέτη
Θεοδώρα Καπράλου

Ερμηνεύουν

Ευδοξία Ανδρουλιδάκη

Χαρά Ιωάννου
Γιάννης Κλίνης

Ιωάννα Κολλιοπούλου
Θύμιος Κούκιος

Άρης Μπαλής

Αντώνης Πριμηκύρης
Ελίνα Ρίζου

Δημήτρης Σαμόλης